N11 ürün reddedildi

n11 iptal talebi ne zaman onaylanır?

İptal talebinizi ilettikten sonra mağaza , ürün tedarik süresi içerisinde talebinize cevap vermelidir. Bu süre içinde yanıtlanmayan iptal talebi, sistem tarafından otomatik onaylanır. Mağaza henüz siparişi kargoya vermemişse iptal talebinizi onaylar.

n11 ürün nasıl iptal edilir?

Sipariş iptali nasıl yapılır?

  1. Üye olarak alışveriş yaptıysanız, Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanındaki İptal Et butonuna tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
  2. Misafir kullanıcıysanız alışverişten sonra size gönderilen e-postalardaki Sipariş Detayı linkinden siparişi iptal edebilirsiniz.

Kargoya verilmeyen ürün iptal edilir mi?

Mağaza tarafından henüz kargoya verilmeyen ürünler için iptal talebi onaylanır ve ürün bedeli, kredi kartınız veya banka kartınız üzerinden size kesintisiz olarak iade edilir. Kargoya verilen ürünler için ise iade süreci uygulanması gerekmektedir.

n11 nereye şikayet edebilirim?

n11.com'da uygun olmayan yazılarla karşılaşırsanız Mağaza Destek Merkezi ve 7/24 Çağrı Merkezi aracılığıyla şikayette bulunabilirsiniz. İhlal durumu incelenip doğruluğu kanıtlanınca ürün veya yazının sahibi ile ilgili gerekli işlemler n11.com tarafından (Satış yasağı, mağazanın kullanımının durdurulması vb.)

n11 iade talebi kaç gün?

Alıcılar, cayma süresi (mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün) içinde n11.com'daki Hesabım > Siparişlerim sayfasından iade talep ederek cayma hakkını kullanmaları gerekir.

n11 onaylanmamış ne demek?

Hesaplanmadı Statüsü: Siparişinizin onaylandığı fakat henüz Tamamlandı Statüsüne geçmediği anlamına gelir. Siparişlerişiniz üzerinden kesintilerden yapılarak hesaplamaya dahil olacak ve en kısa süre içerisinde ödeme Beklenen Statüsüne geçecektir.

n11 de geri iade var mı?

Ürününüz eksik, arızalı, kusurlu, hasarlı veya belirtilenden farklı ise iade etme hakkınızı kullanabilirsiniz. İade sürecini başlatabilmek için üyeyseniz; Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasından ürünün yanında yer alan İade Et butonuna basarak talepte bulunabilirsiniz.